Thursday, February 23, 2006

Dolph kostume

Så er Johans fastelavnskostume færdigt! Jeg er egentlig ret imponeret over mig selv. Faktisk var det ikke så umuligt da jeg først gik i gang. Hovedet er bygget op over en kasket så Johan kigger ud af munden på dolph og han har min ammepuden rundt om maven. Hvad der ikke kom med på billedet er hans vanter med tre fingre og blå negle :-) For at færdiggøre illusionen har vi lært ham lidt dolph-citater så som død ved kølle og 100% asshole. Nu glæder jeg mig helt til i morgen på hans vegne.

3 Comments:

Blogger Bettina said...

Det må simpelthen være det SEJESTE fastelavnskostume jeg nogensinde har set!!! Jeg er DYBT imponeret over dine (og mandens *s*) evner og ikke mindst entusiasme!

6:34 AM  
Blogger Signe said...

Jep, det er en dårlig efterligning lavet på to dage...men den er ment som fastelavnsudklædning og mit barn er bestemt ikke uvidende. Der er vist kun ét at sige om realisten: 100% asshole

12:57 AM  
Blogger Unknown said...

Kan jeg også være heldig at høre lidt mere om hvordan du har lavet det seje kostume? Min søn på 10 har aldrig villet klædes ud til fastelavn. Det vil han i år - hvis han kan være Dolph....hjælp! Det stiller høje krav til min (manglende) evner som syerske.... så hjælp modtages med kyshånd! :o)

christina_lykke@yahoo.dk

2:24 AM  

Post a Comment

<< Home